متین معارفی

متین معارفی

matin moarefi=matin2hanjareh

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 257
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 2


متین معارفی در فیسبوک

 

 متین معارفی:دوستان محترم و گلم من همه کامنتهارو می خونم نظراتتون برام مهمه ... اما بعضی ها دیگه ایرادهای بنی اسراییلی میگیرن که برام اصلآ مهم نیست... اسم آلبوم "سرطان" نام گذاری شده تموم شده رفته ... فکر نمی کنم ایرادی داشته باشه ... سرطان درسته نام یک بیماری هست اما تو تیکه کلامهای همه ما ایرانی ها استفاده میشه و کاربری داره ... در ضمن من خودم از همینجا اعلام میکنم که بنده خودم بیمار هستم بیماری روانی دارم اصلآ نیاز نیست فلان استاد دانشگاه بیاد این موضوع رو ثابت کنه خودم اعتراف می کنم ... آره من روانیم تو همین جامعه روانی شدم واقعیت رو باید قبول کرد همین شهر منو دیوونه کرد آدمها منو دیوونه کردند ... آدمهای مرده پرست که فقط منتظر نشستن آدم بره زیر خاک ... یه کوچولو تغییر بد نیست به خدا این دنیا کوتاه تر از اونه که اینجوری همه افتادن به جون هم ... والا به قران ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: mohamad bagher تاريخ: شنبه 25 خرداد 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

مخ من تعطیله روشنه بافیتیله از همون لحظه که وبلاگ زده داره ازحال میره

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mb2hghanbari.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

Nowshahr chalus 0191